Tvarkome buhalterinę apskaitą mažoms ir vidutinėms įmonėms, kurioms per brangu samdytis buhalterį.
Darbo procesui Jūs pateikiate pirminius apskaitos dokumentus: sąskaitas faktūras, banko, kasos ir kitus mūsų paprašytus dokumentus, reikalingus įmonės apskaitos darbams atlikti.
Pateiktus pirminius apskaitos dokumentus tikriname, registruojame į apskaitos registrus.
Pasirenkame apskaitos vedimo formą, bei metodus, vadovaujantis LR norminiais aktais, naudojame savo kompiuterinę, bei programinę įrangas.
Jūsų mokesčių deklaracijas, finansinę ir statistinę atskaitomybę pasirašo mūsų finansininkas, paskirtas tvarkyti Jūsų įmonės buhalterinę apskaitą.
Finansinę, mokestinę ir statistinę atskaitomybę mokesčio administratoriui ir kitoms valstybės institucijoms pateikiame patys.
Sutarties galiojimo metu, esant būtinumui, valstybinėse institucijose teikiame paaiškinimus dėl jūsų įmonės buhalterinės apskaitos tvarkymo ir atskaitomybės, ataskaitų bei deklaracijų parengimo.
Atsakome už buhalterinių įrašų teisingumą, finansinės, statistinės ir mokestinės atskaitomybės parengimą ir pateikimą laiku.
Buhalterinės apskaitos sutartis galite pasirašyti bet kuriam laikotarpiui ir nutraukti be jokių apribojimų ir papildomų mokesčių.